Canvis a "Estudi de mobilitat al barri per millorar la seguretat dels vianants"
Descripció (Català)
-
-
- Títol de la proposta: Estudi de mobilitat al barri per millorar la seguretat dels vianants
- Descripció: L’objectiu és garantir i millorar la seguretat dels vianants a Les Planes, pacificant el trànsit i millorant les condicions de la mobilitat a peu.
- Ubicació: Camí de Can Cases i carrers de Maria Antonia, Nostra Sra. de la Estrada i Sant Francesc d’Assís.
- Pressupost disponible: 70.000€ (estudi i actuacions)
S'ha fet l'estudi i amb els resultats, s'ha fet un projecte per poder executar les propostes de millora.
Carrer de Nostra Senyora de l'Estrada:
- Es proposa fer de sentit únic (sentit sud) el tram entre els carrers de Maria Antònia i Sant Ignasi de Loyola per millorar la seguretat viària i de vianants. Es preveu la continuació del passadís per vianants existent al carrer de Nostra Senyora de l’Estrada fins al punt de tornada de vehicles, per generar un circuit de circulació a peu en aquesta zona del barri
Carrers Verónica, de la Llum i Sant Francesc d'Assís:
Els carrers Verònica i de la Llum són d’ús exclusiu per a veïns degut a l’elevat pendent, i en el carrer de Sant Francesc d’Assís, s'aposta pel doble sentit de circulació per garantir l’accés sud-nord, tenint en compte que hi ha una intensitat molt baixa de trànsit en hores punta.
- Es proposa fer actuacions complementàries de seguretat viària per millorar la senyalització i la visibilitat.
Camí de Can Cases:
Per tal de pacificar el trànsit i prioritzar la seguretat dels vianants, es realitzen les següents propostes:
- Fer un passadís per a vianants de 1,25 m d’amplada mínima, i 2,50 m d’amplada màxima
- Fer una plataforma de circulació de 4,5 m d’amplada mínima, i 5,5 m d’amplada màxima
- Fer un passadís per a vianants trepitjable per permetre l’encreuament de vehicles que circulin en direccions oposades
- Limitar la velocitat màxima de circulació a 20 km/h, promovent la prioritat dels vianants, i millorant la seguretat i visibilitat sobre tot el camí.
- Implementat senyalització horitzontal i vertical, i reductors de velocitat, per recordar al conductor que està en un camí de circulació regulada.
-
+
- Títol de la proposta: Estudi de mobilitat al barri per millorar la seguretat dels vianants
- Descripció: L’objectiu és garantir i millorar la seguretat dels vianants a Les Planes, pacificant el trànsit i millorant les condicions de la mobilitat a peu.
- Ubicació: Camí de Can Cases i carrers de Maria Antonia, Nostra Sra. de la Estrada i Sant Francesc d’Assís.
- Pressupost disponible: 70.000€ (estudi i actuacions)
S'ha fet l'estudi i amb els resultats, s'ha fet un projecte per poder executar les propostes de millora.
Carrer de Nostra Senyora de l'Estrada:
- Es proposa fer de sentit únic (sentit sud) el tram entre els carrers de Maria Antònia i Sant Ignasi de Loyola per millorar la seguretat viària i de vianants. Es preveu la continuació del passadís per vianants existent al carrer de Nostra Senyora de l’Estrada fins al punt de tornada de vehicles, per generar un circuit de circulació a peu en aquesta zona del barri
Carrers Verónica, de la Llum i Sant Francesc d'Assís:
- En aquests carrers, s'aposta per mantenir la situació actual (en el cas dels carrers Verònica i de la Llum, d’ús exclusiu per a veïns degut a l'elevat pendent, i Sant Francesc d'Assís, amb doble sentit de circulació per garantir l’accés sud-nord, tenint en compte que hi ha una intensitat molt baixa de trànsit en hores punta). I es proposa fer actuacions complementàries de seguretat viària per millorar la senyalització i la visibilitat.
Camí de Can Cases:
Per tal de pacificar el trànsit i prioritzar la seguretat dels vianants, es realitzen les següents propostes:
- Fer un passadís per a vianants de 1,25 m d’amplada mínima, i 2,50 m d’amplada màxima
- Fer una plataforma de circulació de 4,5 m d’amplada mínima, i 5,5 m d’amplada màxima
- Fer un passadís per a vianants trepitjable per permetre l’encreuament de vehicles que circulin en direccions oposades
- Limitar la velocitat màxima de circulació a 20 km/h, promovent la prioritat dels vianants, i millorant la seguretat i visibilitat sobre tot el camí.
- Implementat senyalització horitzontal i vertical, i reductors de velocitat, per recordar al conductor que està en un camí de circulació regulada.
Compartir