Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Limitar per valors de contaminació real absoluta no antiguitat
En avaluació
Cal tenir en compte els nivells reals de contaminació absoluta dels vehicles donat per la revisió del ITV, l edat del vehicle no determina necessàriament el nivell contaminant, vehicles moderns de alt cubicatge i potencia poden contaminar mes que un vehicle cuidat amb 30 anys. Aplicar criteris en base a una cuota personal de petjada ecologica, estimular l'us alternatiu public i incentivar amb subvencions el canvi de vehicle. No limitar per data de matriculació.
S'està avaluant aquesta proposta
Bon dia,
Les emissions dels vehicles ve determinada bàsicament per la seva tecnologia que a la vegada l'estableix la seva antiguetat. L'ITV " simplement determina que el vehicle té o no un bon manteniment. Dit d'una altre manera, un vehicle de fa 20 anys amb un correcte manteniment i ITV passada contamina 10 vegades més que un vehicle actual Euro 6.
Moltes Gràcies.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Els diners dels peatges han d'anar directament al transport públic i mobilitat sostenible, per millorar la xarxa i baixar els preus dels usuaris. Això s'ha d'explicar molt clar a tothom.No hauríem de caure en la trampa de subvencionar un canvi de cotxe, que només ens portaria a tenir la mateixa xarxa de vehicles aturats, sense que el transport públic sigui competitiu, sense poder caminar d'una manera humana, sense incentivar la bicicleta, etc. La mobilitat són "vasos comunicants", quan més cotxes, menys transport public, menys caminar i menys bici = menys salut.
Carregant els comentaris ...