Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Mirar de revertir les coses que frenen l'augment de ciclistes urbans.
En avaluació
Coses que frenen l'augment de ciclistes urbans a la ciutat (ordenat tal com raja):
- Més espais per aparcar "segur". Remarco molt la paraula "segur".
- Sensació general que fer una denuncia per robatori de bici no serveix per res. Reafirmat per l'actitud de la policia. No hi han ganes ni se les espera.
- El cotxe és perillós. Circula més ràpid del permès. A vegades es viuen situacions perilloses i humiliants. El ciclista és lent i fràgil. La gent adquireix cotxes on els seus ocupants van més segurs, però les persones amb les que interactua a la calçada van més insegures. Cada cop els cotxes circulen més distrets (dades de la DGT) per culpa dels mòbils. Cal treure els cotxes de la ciutat.
- Cada cop els cotxes de Sant Cugat són més grans i potents. El CX (Coeficient de resistència aerodinàmica) és cada cop més alt, i els cotxes són més perillosos en zones urbanes.
- Més espais per aparcar "segur". Remarco molt la paraula "segur".
- Sensació general que fer una denuncia per robatori de bici no serveix per res. Reafirmat per l'actitud de la policia. No hi han ganes ni se les espera.
- El cotxe és perillós. Circula més ràpid del permès. A vegades es viuen situacions perilloses i humiliants. El ciclista és lent i fràgil. La gent adquireix cotxes on els seus ocupants van més segurs, però les persones amb les que interactua a la calçada van més insegures. Cada cop els cotxes circulen més distrets (dades de la DGT) per culpa dels mòbils. Cal treure els cotxes de la ciutat.
- Cada cop els cotxes de Sant Cugat són més grans i potents. El CX (Coeficient de resistència aerodinàmica) és cada cop més alt, i els cotxes són més perillosos en zones urbanes.
S'està avaluant aquesta proposta
Bon dia,
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”.
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
i 5 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Quan hi ha una interacció entre un cotxe i una bici, és el cotxe el que té la majoria de vegades la prioritat. Cal revertir aquest fet i fer cas al Pla de Mobilitat existent, que és força actual i consensuat.
Carregant els comentaris ...