Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Apunta't al butlletí digital per rebre tota la informació del teu barri - Subscriu-te!
S'està avaluant aquesta proposta

Bon dia,

“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a

l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”.

Moltes gràcies

Mirar de revertir les coses que frenen l'augment de ciclistes urbans.

Avatar: Anna Ferrer Anna Ferrer En avaluació
Coses que frenen l'augment de ciclistes urbans a la ciutat (ordenat tal com raja): - Més espais per aparcar "segur". Remarco molt la paraula "segur". - Sensació general que fer una denuncia per robatori de bici no serveix per res. Reafirmat per l'actitud de la policia. No hi han ganes ni se les espera. - El cotxe és perillós. Circula més ràpid del permès. A vegades es viuen situacions perilloses i humiliants. El ciclista és lent i fràgil. La gent adquireix cotxes on els seus ocupants van més segurs, però les persones amb les que interactua a la calçada van més insegures. Cada cop els cotxes circulen més distrets (dades de la DGT) per culpa dels mòbils. Cal treure els cotxes de la ciutat. - Cada cop els cotxes de Sant Cugat són més grans i potents. El CX (Coeficient de resistència aerodinàmica) és cada cop més alt, i els cotxes són més perillosos en zones urbanes.