Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Revisió Pla de Mobilitat
Acceptades
La proposta és totalment necessària, però insuficient. Cal anar restringint progressivament la circulació de vehicles a la zona central de la ciutat. Aquí viu la major part de persones i es concentra el trànsit actualment, de forma que la circulació de vehicles a motor i la contaminació que generen té un elevadíssim impacte sobre la salut i la qualitat de vida de les persones. En aquesta zona, la circulació hauria d'acabar sent només la de proximitat, és a dir veïns, comerços i serveis. Tota la circulació de pas, en trànsit, s'hauria d'anar eliminant progressivament redirigint-la cap a la perifèria de la ciutat. Això precisa d'elements dissuassoris (increment de reductors de velocitat, prioritat vianants...), afavoriment del transport actiu (a peu, bicicleta), millora del transport públic i aparcaments a les entrades de la ciutat. És a dir, una revisió a fons del pla de mobilitat posant la salut de les persones com a objectiu prioritari.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Bon dia,
La seva proposta correspon a una de les prioritats d'aquest Ajuntament i s'incorpora a l'expedient de la comissió de seguiment de l'Ordenança.
Moltes gràcies.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Gianluigi
Dono per donat que NO heu llegit les dades publicades, doncs DEMOSTREN que a Sant Cugat NO tenim un problema de pol.lucció. La resta é spolitica de baixa calitat i emocional, en contra de la intel.ligencia i la análisi. Obligar a desfer-nos de cotxes antics per nous, és MOLT més pol.luent que portar al fi del cicle de la vida útil del cotxe antic.
Aixó no vol dir no fer politiques més verdes, però fer lleis basant-se en les emocions i no en les dades diu moltíssim de la intel.ligencia de que les proposa i de qui les respalda.
Gianluigi,
En aquesta proposta penso que no es parla de "obligar a desfer-nos de cotxes antics per nous", és parla de "...restringint progressivament la circulació de vehicles a la zona central de la ciutat" que no és el mateix.
Cal treure vehicles privats de motor, siguin com siguin.
Cal un canvi d'hàbits. No s'ha de buscar la solució en un canvi tecnològic, aquest cop no. Aquest cop amb diners tan sols, no ho solucionarem. Mala sort.
El Carles C.P. ja t'ha contestat sobre el tema de la contaminació. Hi estic d'acord amb ell.
Carregant els comentaris ...