Tornem a caminar per La Floresta
#mobilitatfloresta Procés participatiu de mobilitat i 2a fase del Pla de Millora
Presentació de la proposta i aprovació en el Consell de Barri
10-07-2017 - 22-05-2019
Veure les fases
Reducció velocitat si, direccions úniques a la xarxa principal, no.
En avaluació
Estic d'acord en millorar la seguretat dels vianants a La Floresta. Es pot fer soterrant els pals de les voreres, reduint la velocitat dels vehicles, amb badens, coixins, senyalització de prioritat de pas o plataforma única en zones més estretes. Però els carrers de la xarxa principal han de mantenir-se en doble direcció. La Floresta es un territori gran i fer direcció única carrers com proposa el pla, obligaria a donar moltes voltes absurdes pel barri. Generarà també més velocitat dels vehicles, més contaminació, més perillositat pels vianants i que carrers que eren tranquils, rebin més trànsit. Concretament al fer Verdaguer/Quadra/Palmera sentit sud, afectarà molt el dia a dia dels que viuen al sector Casino: hauran de sortir del barri donant una gran volta, per tornar a entrar si volen anar cap a l'Arrabassada, per exemple. A La Floresta portem dècades acostumats a minorar la velocitat o deixar el pas quan ve un cotxe en contra. Per les característiques del nostre barri, el vehicle es gairebé imprescindible per anar a la compra o per la gent que te problemes de mobilitat. Per això demano que no es toqui el que ja funciona be.
S'està avaluant aquesta proposta
L'eix Verdaguer/Quadra de Canals/Palmera es tan estret que no permet encabir-hi el doble sentit de circulació si es vol garantir un espai de qualitat per als vianants. Es planteja el sentit de sortida, que té més ús, i l'alternativa d'entrada per als vehicles seria per l'Av. de Can Busquets i Av. Tarruell. Si es vol mantenir en doble sentit, l'alternativa seria un vial amb plataforma única de prioritat per a vianants.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Les direccions úniques serveixen únicament per incrementar velocitats amb la seguretat que no vindrà ningú de front, a més incrementa recorreguts inncessaris, amb increment de consum de carburants, amb increment de la contaminació, amb increment de tràfic innecesari per arribar als llocs, empitjora la mobilitat atès la baixa intensitat de tràfic de vehicles.
El que cal fer es eliminar postes de compañies de serveis i enllumenat i guanyar espai pel vianant.
Carregant els comentaris ...