Comissió de resposta escolar a l'emergència climàtica
Creada pel Consell Escolar Municipal 2020
Canvis a "Monogràfic sobre residus, 20 de maig 2020 17h"
Mode de vista de comparació:
Vista HTML:
Descripció (Català)
-
-
Ordre del dia WEBINAR “REORIENTAR EL TREBALL AMB RESIDUS A L'ESCOLA”
1. Revisió de conceptes antics i nous
- Si abans fèiem èmfasi en el reciclatge i els contenidors, ara el volem fer sobre la reducció.
- Si abans donàvem el sistema de reciclatge com a bo, ara el volem problematitzar.
- Si abans consideràvem els residus com un problema només “amb el medi ambient”, ara el volem considerar també com un assumpte de justícia eco-social.
- Si fins ara hem considerat un problema de residus, fem la taula d'emergència “Residu Zero”, etc, ara volem considerar un problema de tot el cicle d'extracció – transformació – comercialització – ús – tractament com a residu – vida post-tractament dels materials que fem servir a la societat.
2. Acció ambiental (ben lligada amb la reflexió): Quin tipus d'acció ambiental hauríem de fer?
-
+
Guia d'activitats educatives. Document elaborat per la Carla Soler (UB).
Ordre del dia WEBINAR “REORIENTAR EL TREBALL AMB RESIDUS A L'ESCOLA”
1. Revisió de conceptes antics i nous
- Si abans fèiem èmfasi en el reciclatge i els contenidors, ara el volem fer sobre la reducció.
- Si abans donàvem el sistema de reciclatge com a bo, ara el volem problematitzar.
- Si abans consideràvem els residus com un problema només “amb el medi ambient”, ara el volem considerar també com un assumpte de justícia eco-social.
- Si fins ara hem considerat un problema de residus, fem la taula d'emergència “Residu Zero”, etc, ara volem considerar un problema de tot el cicle d'extracció – transformació – comercialització – ús – tractament com a residu – vida post-tractament dels materials que fem servir a la societat.
2. Acció ambiental (ben lligada amb la reflexió): Quin tipus d'acció ambiental hauríem de fer?
Autoria de la versió
Versió creada el
02/07/2020 13:14