Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Convertir tots els trams "urbans" de carreteres legalment en travesseres
En avaluació
Proposo aprovar la nova ordenança de bicicletes, etc. i convertir tots els trams "urbans" de carreteres legalment en travesseres (la DGT prohibeix explícitament els remolcs amb persones en carretera), i aprofitar per afegir-hi enllumenat, voreres i carril-bici.
Això passa per exemple:
- Rotonda de pas entre el nucli urbà de La Floresta i l'escola La Floresta. Hauria de ser un tram travessera, facilitant el camí escolar segur i permetent modes de transport més sostenibles, com bicis amb remolcs per nens, etc.
- Ponts sobre l'autopista de l'AP7, entre la Plaça de l'Anyada (Lidl) i Plaça de la recerca (HP). Per culpa de ser una "carretera" els ciclistes estem rebent multes per circular sense casc i legalment tampoc es podria passar amb bici amb remolcs per nens. És clarament una travessera entre 2 nuclis urbans.
- Segur que hi han més exemples.
Això permetria eixamplar la comunitat ciclista i treure cotxes del trànsit.
Cal normalitzar la bicicleta.
Això passa per exemple:
- Rotonda de pas entre el nucli urbà de La Floresta i l'escola La Floresta. Hauria de ser un tram travessera, facilitant el camí escolar segur i permetent modes de transport més sostenibles, com bicis amb remolcs per nens, etc.
- Ponts sobre l'autopista de l'AP7, entre la Plaça de l'Anyada (Lidl) i Plaça de la recerca (HP). Per culpa de ser una "carretera" els ciclistes estem rebent multes per circular sense casc i legalment tampoc es podria passar amb bici amb remolcs per nens. És clarament una travessera entre 2 nuclis urbans.
- Segur que hi han més exemples.
Això permetria eixamplar la comunitat ciclista i treure cotxes del trànsit.
Cal normalitzar la bicicleta.
S'està avaluant aquesta proposta
Bon dia,
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”.
Gràcies
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Al pont de l'ap7 les rotondes tenen unes bicicletes pintades al terra que les fa molt "amables" pel ciclista. Creoa que aquell nyap es considerava via ciclable.
Una altra cosa es que després per la zona de volpelleres les senyalitzacions de carril bici són d'obligació. Sental rodona i no quadrada com passa als carrils bici d'altres ciutats. La bici és un vehicle, per tant ha de poder anar per la carretera també. I considerant que els carrils bici van desapareixent....
Carregant els comentaris ...