Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Apunta't al butlletí digital per rebre tota la informació del teu barri - Subscriu-te!
S'està avaluant aquesta proposta

Bon dia,

“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a

l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”.


Gràcies

 

Convertir tots els trams "urbans" de carreteres legalment en travesseres

Avatar: Ernest Vidal i Saborit Ernest Vidal i Saborit En avaluació
Proposo aprovar la nova ordenança de bicicletes, etc. i convertir tots els trams "urbans" de carreteres legalment en travesseres (la DGT prohibeix explícitament els remolcs amb persones en carretera), i aprofitar per afegir-hi enllumenat, voreres i carril-bici. Això passa per exemple: - Rotonda de pas entre el nucli urbà de La Floresta i l'escola La Floresta. Hauria de ser un tram travessera, facilitant el camí escolar segur i permetent modes de transport més sostenibles, com bicis amb remolcs per nens, etc. - Ponts sobre l'autopista de l'AP7, entre la Plaça de l'Anyada (Lidl) i Plaça de la recerca (HP). Per culpa de ser una "carretera" els ciclistes estem rebent multes per circular sense casc i legalment tampoc es podria passar amb bici amb remolcs per nens. És clarament una travessera entre 2 nuclis urbans. - Segur que hi han més exemples. Això permetria eixamplar la comunitat ciclista i treure cotxes del trànsit. Cal normalitzar la bicicleta.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir