Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Aumentar la frequencia del ferrocarrils al mati
En avaluació
Els trens de ferrocarrils van completament saturats de gent entre les 8:00 i les 9:00 del matí. Doblar la freqüència de circulació de trens en aquest horari (probablement a la tarda hi hagi algun horari que també necessiti més trens)
S'està avaluant aquesta proposta
Bon dia,
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i es traslladarà a l'Adminitració competent de la Generalitat de Catalunya. Gràcies
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb óscar
El que he pogut observar amb 3 anys d'ús diari de fgc és que la línea de terrassa/rubí va bastant més buida que la de U.Autònoma/Sabadell. Direcció matí Sant Joan, direcció tarda BCN
Hi ha diverses raons per això:
- Al polígon de Can Sant Joan hi ha un autobús llançadora a la parada de fgc que dóna la volta al polígon. A cada tren baixen unes 100 persones. Molta gent ve de terrassa i fa transbord a Sant Cugat per a poder arribar. Una connexió al polígon desde Hospital General o Rubí permetrien descongestionar la línea, i permetrien que la gent que ve de terrassa s'estalviessin el transbord i 30-40 min extres de viatge.
- L'estació de renfe de Sant Cugat no té prou freqüència ni connexió directa amb Barcelona.
- Els trens escolars obliguen a la gent a aglutinar-se als altres vagons/trens on també hi ha nens
Óscar,
Molt interessants les teves reflexions. Esperem que l'administració i FGC prenguin nota ;-)
Cal descongestionar el punts calents. Una mica d'aquí i una mica d'allà.
Ni Ajuntament ni FGC fan cas.
L'ajuntament va prometre un bicibox per a l'estació de Sant Joan per a finals de 2019, de moment ni rastre, tenen un mes per complir-ho.
Per altra banda he escrit tant a la bústia de Sant Cugat, com parlat amb la taula de mobilitat de la meva empresa, i escrit a fgc i de moment ningú mou un dit.
Em vaig fartar d'agafar l'autobús de Sant Joan i ara em porto la bici, però clar, els FGC van a petar i costa encabir la bicicleta.
EL tema es que diversificant amb renfe, i afegint el bus desde rubí/hospital general, es balançaria la càrrega de la línea U. Autònoma/Sabadell.
El conseller de territori ha anunciat la compra de 15 trens més, però poca freqüència més es pot afegir. A hora punta per sarria passa un tren cada 3-4 minuts
Penso, sense tenir n'idea, que al futur pàrquing de bicicletes de l'estació de FGC de Sant Cugat, en el carrer Andana, hi ha un BiciBox aparcat. Si algun dia queda operatiu el pàrquing, el BiciBox en concret podria viatjar a Can Sant Joan. Però el pàrquing del carrer Andana fa uns 3 anys que van acabar les obres grans, però manca el tema de la porta i càmeres. Es va eternitzant de mig any en mig any. Diuen dates però no es compleixen. Tot va lligat.
Pàrquing bicicletes vigilat
Si volen /volem treure cotxes, cal invertir en transport públic, és de calaix. A nosaltres (ciutadania) ens toca pressionar a l'administració, i quan toca votar cada 4 anys exigir solucions adhoc en els programes electorals i penalitzar quan no ho facin.
Carregant els comentaris ...