Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Les dades diuen que No Cal cap restricció
En avaluació
Les DADES que publiquen des de l'Ajuntament DEMOSTREN que NO CAL afegir cap restricció. Qualsevol decisió diferent al respecte està feta des de la ideologia i no des de la anàlisi de les dades. La manca de capacitat intel.lectiva i d'analisi fa prendre decisions a la moda, i no decisions necessàries. Fins i tot les dades demostren que la pol.lucció disminueix any rere any, aixó vol dir que cap el futur NO s'espera una situacció pijtor, si no millor. Si realment interessa disminuir la pol·lució, forçar a comprar un altre cotxe més nou és infinitament més pol.luent que donar vita més llarga a un producte ja existent. Les decisions pel be dels ciutadans van preses per persones amb capacitat d'analitzar les dades que proposen. A mes, la nova normativa és més restrictiva que la vella, doncs ni els ciutadans de Sant Cugat poden fer servir els seus cotxes sense etiqueta. Us torno a repetir: les dades DEMOSTREN que NO CAL. La resta és ideologia de baix nivell.
S'està avaluant aquesta proposta
on dia
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
i 1 persona més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
No sé si s'entén el que vull expressar.
- Estic d'acord en que els adhesius de la DGT no resoldran el problema de la contaminació. Farem pessigolles al problema i perdrem 5 anys (amb sort) en l'intent.
- Penso seriosament que SI QUE HI HA CONTAMINACIÓ a Sant Cugat, malgrat les poques dades. Hi han molts factors a considerar. Per això és difícil aquest repte. Costa d'entendre.
- Penso que el que ha de sortir d'aquesta nova ordenança és aconseguir sigui com sigui, fer disminuir dràsticament el trànsit de vehicles motor privats a la zona que s'estableixi inicialment.
- Penso que no s'ha de fomentar ni donar ajudes per canviar de cotxe.
- Potser si que s'han de donar ajudes per eliminar cotxes. Transport gratuït durant 2 anys? Això ja existeix.
Penseu en la llei del tabac. Es deia el mateix que ara "No hi ha cap problema". Algú estaria disposat a tornar enrere amb el tema del tabac? Tornaríem a fumar a la feina? Fumar a classe? Fumar als FGC? Fumar als restaurants? De veritat?
Carregant els comentaris ...