Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Les dades diuen que No Cal cap restricció
En avaluació
Les DADES que publiquen des de l'Ajuntament DEMOSTREN que NO CAL afegir cap restricció. Qualsevol decisió diferent al respecte està feta des de la ideologia i no des de la anàlisi de les dades. La manca de capacitat intel.lectiva i d'analisi fa prendre decisions a la moda, i no decisions necessàries. Fins i tot les dades demostren que la pol.lucció disminueix any rere any, aixó vol dir que cap el futur NO s'espera una situacció pijtor, si no millor. Si realment interessa disminuir la pol·lució, forçar a comprar un altre cotxe més nou és infinitament més pol.luent que donar vita més llarga a un producte ja existent. Les decisions pel be dels ciutadans van preses per persones amb capacitat d'analitzar les dades que proposen. A mes, la nova normativa és més restrictiva que la vella, doncs ni els ciutadans de Sant Cugat poden fer servir els seus cotxes sense etiqueta. Us torno a repetir: les dades DEMOSTREN que NO CAL. La resta és ideologia de baix nivell.
S'està avaluant aquesta proposta
on dia
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
i 1 persona més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb asimoba
Completament d'acord amb Ernest: la ZBE acabarà convertint-se en una zona on només podran accedir cotxes més moderns i cars, com és el cas dels elèctrics o hibrids. per començar, si comparem la contaminació d'un seat panda dels anys 80 de 45 CV i d'un porsche cayenne actual de 350 CV, veurem que el panda contamina menys. La trampa és que el panda no té pegantina i el porsche sí. Això és dir mitges veritats i no ser corós amb la normativa de contaminació que és vol implantar "peti qui peti".
Jo soc poseidor d'un cotxe clàssic dels anys 80 i pago el meu impost de circulació a Sant Cugat. només el trec els caps de setmana i en certes ocasions. És més contaminant aquest cotxe que circula 4 vegades al mes o un cotxe diesel actual que circula diariament per anar a la feina?
Els caps de setmana podràs treure el cotxe sense problemes. Això, de moment només afecta els dies laborables.
Carregant els comentaris ...