Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Les dades diuen que No Cal cap restricció
En avaluació
Les DADES que publiquen des de l'Ajuntament DEMOSTREN que NO CAL afegir cap restricció. Qualsevol decisió diferent al respecte està feta des de la ideologia i no des de la anàlisi de les dades. La manca de capacitat intel.lectiva i d'analisi fa prendre decisions a la moda, i no decisions necessàries. Fins i tot les dades demostren que la pol.lucció disminueix any rere any, aixó vol dir que cap el futur NO s'espera una situacció pijtor, si no millor. Si realment interessa disminuir la pol·lució, forçar a comprar un altre cotxe més nou és infinitament més pol.luent que donar vita més llarga a un producte ja existent. Les decisions pel be dels ciutadans van preses per persones amb capacitat d'analitzar les dades que proposen. A mes, la nova normativa és més restrictiva que la vella, doncs ni els ciutadans de Sant Cugat poden fer servir els seus cotxes sense etiqueta. Us torno a repetir: les dades DEMOSTREN que NO CAL. La resta és ideologia de baix nivell.
S'està avaluant aquesta proposta
on dia
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
i 1 persona més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Ernest Vidal i Saborit
Les dades del Parc de Sant Francesc malauradament no són les úniques que disposem de Sant Cugat. No és una mostre representativa del municipi, és tan sols un punt concret.
La realitat és que Europa està sancionant a Madrid i a l'Àrea Metropolitana de Barcelona per no complir amb les reduccions d'emissions. No podem agafar-nos a una dada no representativa per voler seguir amb els hàbits de sempre.
Visc a Sant Cugat des de fa 32 anys i he vist l'evolució del trànsit i del fum amb els meus propis ulls i nas literalment.
El que triomfa és que cada vegada tenim més zones de vianants, de plataformes invertides i pacifiques. No cal aturat aquesta evolució a una ciutat més humana i tranquil·la.
El transit i els vehicles a motor, tenen més derivades negatives que només la contaminació.
Si cal fer un petit esforç i un canvi d'hàbits, s'ha d'anar assimilant cada un al seu ritme, però és la tendència, no es cap moda.
Volia dir "...són les úniques" i no "...no són les úniques" :-S
Perdona Ernest, si bé és cert que les dades són només d'un barri, per, des de l'ajuntament, donar-nos només aquestes dades vol dir només dos opcions:
1) ens publiquen aquest perqué és el amb dades "pitjor" es a dir, amb les dades que ens donen un escenari més tràgic. Si fos aixì vol dir que la resta de centralines ens donen retultas millors o iguals. Resultats: els valors NO justifiquen cap restricció.
2) Han agafat el primer full que s'han trovat... lo que demostra el nivell que tenen, no vull imaginar qué ponden partorir pel poble amb aquest nivell de superficialitat, i també demostra que les dades li donen igual, ho fan per moda i ideología.
En els dos suposits, és un problema de moda i ideológic. I deixam-ho dir, és absurd ser gestionat per persones que no tenene capacita intel.lectual per analitzar unes dades tan simples.
Amb respecte al canvi al llarg de les últimes décades.
a) Fins fa pocs anys NO es tenien dades de la pol.lucció, amb lo qual és especulatiu dir que era molt millor (fa 30 anys és normal, el poble era menys de la meitat... s'ha de veure la pol.lució per habitant).
b) Seguim amb el mateix problema: Les dades DEMOSTREN que NO cal cap restricció. Un'altra cosa és que s'haurien de fer politiques de afavorir l'ús d'alternatives.
c) Obligar-te a comprar un altre cotxe menys pol.luant (tirant el antic) te l'efecte contrari: augmenta la pol.lucció, és matematica la cosa (però qui pensa de manera emocional i segueix la moda no ho entendrà mai).
d) NO estic en contra de politiques que afavoreixen un ús més environment-friendly, però obligar no és la via. Obligar és la via de qui no te raó.
El canvi que s'ha de demanar és que ens gestioni gent amb capacitat intel.lectiva que no faci lleis basats en les emocinos (moda) si no en les dades.
Carregant els comentaris ...