Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Les dades diuen que No Cal cap restricció
En avaluació
Les DADES que publiquen des de l'Ajuntament DEMOSTREN que NO CAL afegir cap restricció. Qualsevol decisió diferent al respecte està feta des de la ideologia i no des de la anàlisi de les dades. La manca de capacitat intel.lectiva i d'analisi fa prendre decisions a la moda, i no decisions necessàries. Fins i tot les dades demostren que la pol.lucció disminueix any rere any, aixó vol dir que cap el futur NO s'espera una situacció pijtor, si no millor. Si realment interessa disminuir la pol·lució, forçar a comprar un altre cotxe més nou és infinitament més pol.luent que donar vita més llarga a un producte ja existent. Les decisions pel be dels ciutadans van preses per persones amb capacitat d'analitzar les dades que proposen. A mes, la nova normativa és més restrictiva que la vella, doncs ni els ciutadans de Sant Cugat poden fer servir els seus cotxes sense etiqueta. Us torno a repetir: les dades DEMOSTREN que NO CAL. La resta és ideologia de baix nivell.
S'està avaluant aquesta proposta
on dia
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
i 1 persona més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Boncios
Bastant d'acord, tanmateix no és incompatible amb afavorir l'ús de mitjans de transport més ecològics. Iniciatives com el repartiment de mercaderies última milla en bicicleta, els pàrquings dissuasoris a l'entorn de la ciutat, afavorir fiscalment les zones verdes, etc., són dignes d'estudi.
Correcte, aquesta (la teva) crec que és la REAL forma de afavorir un centre menys contaminat (que al moment no ho és).
Politiques que facilitin deixar l'ús del cotxe, però obligar a comprar-ne un altre (augmentant la pol.lucció) perqué per moda (i en desacord amb les seves dades) ens diuen que és millor OBLIGAR a tirar un coxte, no es la solucció. És la solucció pel venedors de cotxes, no per la poblacció. La població necessita alternatives vàlides, no obligaccions pensades i fetes per gent que te difficultats per llegir un full de dades (que presenta com a demonstració de la seva posicció...).
Carregant els comentaris ...