Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Intercanviador RENFE Vollpelleres i potenciar viatges
Proposo exigir a la RENFE que faci l'estació de tren, a sota de l'estació dels FGC de Vollpelleres, creant un intercanviador de llibre. Ampliar la freqüència de pas dels tren. Posar d'una vegada un pàrquing de bicicletes que sembla mentida que no hi hagi res en aquella estació tant gran i tant desolada. Connectar amb Barcelona com passava anys abans. Connectar amb l'aeroport del Prat, que seria un gran pas endavant.
Cal insistir seriosament amb el tema.
S'està avaluant aquesta proposta
En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”.
Pel que fa a l'intercanviador de Volpelleres és una reivindicació històrica i que està recollida al nou Pla de Moblitat Urbana de l'AMB. En relació a l'aparcament de bicis farem inspecció per instal·lar-lo al lloc més adient.
Gràcies.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
5 comentaris
Igualment s'ha de traslladar l'estacio Renfe Rubi a Hospital General que es on creuen les dues linies. Actualment estan separades uns 800m pero, proveu de fer-los caminant!
La R8 intercepta les linies R6 (Igualada), R5 (Manresa) i R4 (Martorell-St Vicens de Calders) a Martorell, S1 (Terrassa) a Hospital General, S2 (Sabadell) a Volpalleres, R4 (Terrassa-Manresa-Lleida) a Badia, R3 (Vic-Piugcerda) a Sta Perpetua i la R2 (Granollers-Girona-Port Bou) a Mollet. Nomes els dos extrems de la linia son intercambiadors. Es una situacio absurda. El cost de fer els altres 4 intercambiadors es insignificant en comparacio amb l'enorme potencial de mobilitat que comportaria.
Es un tema que els Ajuntaments han de impulsar i exigir la implicacio i col.laboracio de TOTES les administracions afectades.
La connexio amb l'aeroport naturalment seria molt desitjable, com tambe amb la linia de Mataro, pero aixo son paraules majors.
Una línea directa BCN-Volpelleres permetria descongestionar C-58 i Ferrocarrils
Les conexions ferroviaries som molt importants per la mobilitat.
Un amic em diu que fa poc han posat unes "U" invertides, un pàrquing de bicicletes a l'esquerra de l'estació.
Guai.
Carregant els comentaris ...