Tornem a caminar per La Floresta
#mobilitatfloresta Procés participatiu de mobilitat i 2a fase del Pla de Millora
Transport públic i circulació
Respecte a la circulació, mancances a l'estudi respecte a cert punts conflictius; A l'avinguda de l'estació s'hauria de controlar l'aparcament en la baixada des de l'estació. Montseny es de plataforma única sense solució a la problemàtica de la circulació dels autobusos i autocars de grans.
A l'annex I manquen les propostes relatives als carrers de plataforma única, a Emeterio Escudero no puc comprovar si es dona solució a dos punts conflictius en els que es inviable la circulació ambdós sentit motivada per l'existència de pals d'instal•lacions o obres fora d'ordenació. Si al planejament vigent està prevista l'execució de la millora del vial, s'hauria d'executar aquesta previsió.
L'estudi es insuficient, hauria de preveure intervenció en més espais de la xarxa viaria de la Floresta, preveure una solució pel transport públic, i una solució per la circulació d'autocars .Soterrament de les instal•lacions que hauria de ser d'obligació compliment. completar la proposta amb camins i vials peatonals d'accés a l'estació
S'està avaluant aquesta proposta
La gestió del servei del transport públic no forma part de l'àmbit d'aquest estudi, que es centra en l'estratègia de mobilitat per a facilitar els desplaçaments a peu, però de manera paral·lela s'està treballant en millores, especialment en la implantació del bus a demanda. Derivem la sol·licitud al servei de transport públic. Respecte a propostes més concretes, aquest estudi planteja una estratègia global, però cada actuació necessitarà un projecte executiu que la concreti.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...