Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE (Enllaç extern) Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Facilitar o incentivar l’establiment de startups de moto sharing elèctriques
S'està avaluant aquesta proposta
on dia
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
3 comentaris
Conversa amb Ernest Vidal i Saborit
Abans que motos elèctriques, s'hauria de facilitar el mateix amb bicicletes i bicicletes elèctriques.
A Barcelona hi ha una startup força coneguda i de l'Ajuntament, anomenada "BICING".
Amb les bicis hi han molts més avantatges que amb les motos: no cal carnet, no cal casc, contamina menys, són menys invasives, i per distancies curtes són mooooolt més eficients.
Penso que ja es va dir de implantar una cosa de l'AMB, però hi ha algun problema que desconec. Ja hauria d'estar en funcionament:
https://www.totsantcugat.cat/actualitat/mobilitat/el-servei-de-bicicletes-electriques-compartides-arriba-proximament-a-sant-cugat_208616102.html (Enllaç extern)
Estic d’acord, però una cosa no treu l’altra. A no tothom li va bé anar amb bici (no tothom és jove i sa).
Però al final una bici elèctrica i una moto elèctrica per circular per la ciutat, no es una vehicle tant allunyat un de l'altre. És gairebé el mateix.
Fer exercici físic, malgrat no ets jove i sa, jo diria que no és dolent ;-)
Carregant els comentaris ...