Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Fer cas a totes les peticions de la "Assemblea de la Bici de Sant Cugat"
Acceptades
Una cosa que es podria fer d'entrada, és fer cas a totes les peticions que la "Assemblea de la Bici de Sant Cugat" van formular (i estan formulant) des de fa més de 5 anys. Sempre orientades al 100% a mirar que Sant Cugat tingui més ciclistes urbans en un futur proper.
Mesures per millorar les infraestructures ciclistes, per actualitzar l'ordenança obsoleta, per pacificar el trànsit, per ampliar les zones de prioritat invertida, per millorar els camins escolars segurs, etc.
Penso que han fet una bona feina totalment altruista i sempre des de dalt d'una bicicleta, i que no li estem treien els suc que caldria. Estem malbaratant un gran potencial que tenim a les nostres mans.
Ampliar la xarxa de ciclistes al municipi, té repercussions directes amb treure cotxes. Moltes vegades pensem que un ciclista és un pobre desgraciats que no pot disposar d'un cotxe, però això no és així. Una bici més pot ser un cotxe menys circulant.
Mesures per millorar les infraestructures ciclistes, per actualitzar l'ordenança obsoleta, per pacificar el trànsit, per ampliar les zones de prioritat invertida, per millorar els camins escolars segurs, etc.
Penso que han fet una bona feina totalment altruista i sempre des de dalt d'una bicicleta, i que no li estem treien els suc que caldria. Estem malbaratant un gran potencial que tenim a les nostres mans.
Ampliar la xarxa de ciclistes al municipi, té repercussions directes amb treure cotxes. Moltes vegades pensem que un ciclista és un pobre desgraciats que no pot disposar d'un cotxe, però això no és així. Una bici més pot ser un cotxe menys circulant.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Bon dia,
La seva proposa forma part de les prioritats de l'Ajuntament i seguirem treballant en aquest sentit amb la col·laboració incondicional de l'Assemblea de la bici.
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
Personalment vaig en bici gairebé a tot arreu per Sant Cugat des de fa 5 anys (amb el cotxe aparcat a casa per cert) i és mil vegades més eficaç que qualsevol altre vehicle, faig exercici físic, compro més en el comerç local, em noto més desperta, faig més vida social i no contamino. He guanyat en qualitat de vida segur.
A vegades hi han situacions perilloses circulant en bici per SC, sempre fruit de la alta velocitat, el poc respecte i el deprecii absolut que hi ha per part del cotxe vs la bici. Això frena moltíssim l'augment de ciclistes urbans a la ciutat.
Carregant els comentaris ...