Nova ordenança de la la Zona de baixes emissions
#ZBE Consulta pública prèvia a l'aprovació de la nova ordenança que regularà la zona de baixes emissions.
Reduir transit i campanya "pares taxi"
En avaluació
Estratègia per reduir transit de vehicles en tota la ciutat: suggerència d'algunes mesures:
- Intensificar i estendre el servei d autobusos. Connectar millor el centre amb àrees perifèriques: mes frequència d'autobusos en les linies ja existents.
- Connectar millor les perifèries entre si: crear noves linies directes d' una zona amb altre.
- Campanya pedagògica pels "pares taxi": en molts paisos europeus els nens i les nenes van sols al col.legi. A peu o/i en autobús. Aixo implicaria que la policia vagi als col.legis per instruir als nens i les nenes com actuar correctament creuant un carrer etc. Aixo implicaria també una cooperació entre policia i pares (per exemple invitar als pares a les instruccions al carrer per part de la policia) i finalment aixo implicaria també una reducció de la velocitat dels cotxes dintre de l'àrea de la ciutat: suggerència 40 km/hora.
- Intensificar i estendre el servei d autobusos. Connectar millor el centre amb àrees perifèriques: mes frequència d'autobusos en les linies ja existents.
- Connectar millor les perifèries entre si: crear noves linies directes d' una zona amb altre.
- Campanya pedagògica pels "pares taxi": en molts paisos europeus els nens i les nenes van sols al col.legi. A peu o/i en autobús. Aixo implicaria que la policia vagi als col.legis per instruir als nens i les nenes com actuar correctament creuant un carrer etc. Aixo implicaria també una cooperació entre policia i pares (per exemple invitar als pares a les instruccions al carrer per part de la policia) i finalment aixo implicaria també una reducció de la velocitat dels cotxes dintre de l'àrea de la ciutat: suggerència 40 km/hora.
S'està avaluant aquesta proposta
Bon dia,
“En relació a la seva proposta relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions ( ZBE) a Sant Cugat del Vallès, l’ informem que s’ha incorporat a
l’expedient corresponent i serà analitzada per la Comissió municipal que està treballant la futura Ordenança que ha de regular la ZBE”
Moltes gràcies
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
Conversa amb Ernest Vidal i Saborit
Totalment d'acord amb tot, menys amb els 40km/h que ja és el que existeix.
Penso que hauríem de ser més exigents i fer Sant Cugat una "ciutat 30", amb tot el que això comporta.
Cal baixar més la velocitat. Tindrem una ciutat menys sorollosa, més segura, més humana, més ciclable, més neta, etc. i tothom arribaria igual al seu destí amb el mateix temps.
:-)
Gracies Sr Vidal i Saborit. Te raó: molt millor 30 km/hora 👍 ciutat30 pel futur
Enviar els nens sols al carrer? En segons qui es edats és impensable. Els pares no portem els nens a l’escola amb cotxe per gust...
I atenció amb els busos. No dic que no, però sinó son elèctrics cada bus contamina com 50 cotxes.
Carregant els comentaris ...