#Reptes 0-30
#reptes030 Pla Local d'Infància i Joventut
La selecció de propostes es regeix per les següents normes:
- Pots donar suport a 10 propostes.
- Pots crear fins a 10 propostes.
Potenciar l'ús del transport públic i la bicicleta
En avaluació
En el marc d'una campanya per millorar la mobilitat, la qualitat de l'aire, i a la vegada practicar una vida menys sedentària:
-millorar la freqüència i les línies de bus
-bitllet integrat del transport públic de Sant Cugat rebaixat
-afegir bicicletes elèctriques públiques (bicing)
-prioritzar l'ús de la bicicleta respecte el cotxe (bonificació bicicleta i penalització cotxe)
-tancar carrils de cotxe del nucli urbà i substituïr-los per carrils NOMÉS transport públic i bicicleta
-millorar la freqüència i les línies de bus
-bitllet integrat del transport públic de Sant Cugat rebaixat
-afegir bicicletes elèctriques públiques (bicing)
-prioritzar l'ús de la bicicleta respecte el cotxe (bonificació bicicleta i penalització cotxe)
-tancar carrils de cotxe del nucli urbà i substituïr-los per carrils NOMÉS transport públic i bicicleta
S'està avaluant aquesta proposta
Gràcies per fer-nos arribar la teva proposta, Carles. De momnet, la incorporarem i n'estudiarem la viabilitat. El mes de juliol et direm el què. Continuem en contacte.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
Benvolgut,
T'informem que, durant el mes de juliol, des de l'Ajuntament hem endreçat les propostes que ha fet la ciutadania en el marc del #PLA030, s'han recollit les actuacions elaborades per diversos Serveis municipals i hem acabat confeccionant una àmplia llista d'actuacions en tots els àmbits del #PLA030.
Durant el proper mes de setembre continuarem treballant tot definint, prioritzant i determinant una proposta d'actuacions del #PLA030 que, en principi, hauria de ser aprovada per Ple municipal abans que acabi aquest any i de la qual t'informarem en el seu moment.
Fins aleshores, t'agraïm la teva participació i et desitgem que passis un bon estiu.
Carregant els comentaris ...