Pla del Barri del Monestir - Sant Francesc
#estimatbarri Amb tu decidim el barri
Canvis a "Per on podré circular quan l'avinguda Cerdanyola sigui de vianants?"
Descripció (Català)
-
-
El projecte de vianantització de l'Avinguda Cerdanyola afecta a la mobilitat dels turismes, el transport públic i de mercaderies. Es va realitzar un estudi de mobilitat per tal de resoldre de la millor manera aquests aspectes. A ciontinuació presentem les diferents afectacuions que tindrà el projecte i les solucions per a la circulació rodada.
Per tal de minimitzar les afectacions al trànsit rodat, el projecte es realitzarà en dues fases. La primera fase es realitzarà el tram del Carrer Montserrat fins a Passeig Torreblanca, deixant les cruïlles per al final per permetre l'accessibilitat als carrers perpendiculars.
En la segona fase, la circulació rodada per l'Avinguda Cerdanyola es veurà restringida als vehicles de distribució de mercaderies, i als carrers perpendiculars com Carrer Montserrat i Passeig de la Torreblanca als vehicles autoritzats.
Finalment, la circulació rodada a l'avinguda quedarà restringida al primer tram, de la plaça de la Pelleria al Carrer Borrell, per tal de simplificar les tasques de gestió; atès que hi ha un concessionari. A més a més, aquest tram dóna accés a una part important del barri que hauria de realitzar itineraris més llargs per arribar a la destinació final o bé s'hauria d'incorporar a la llista blanca de vehicles autoritzats. A les interseccions de l'Avinguda Cerdanyola per a donar accés als trams del Carrer Montserrat i Passeig de la Torreblanca entre l'avinguda i el carrer Vallés es donarà accés a la llista blanca als vehicles autoritzats per a poder accedir-hi.
Pel que fa al transport públic, el projecte afecta a tres linies d'autobus amb les seves parades corresponents; L1, L8 i L9. L'estudi de camp que es va realitzar va donar una demanada de 2-3 puges per línia. Per aquest motiu les línies es modifiquen de la següent manera:
LÍNIA L1:
LÍNIA L8:
LÍNIA L9:
-
+
A continuació es presenten les diferents afectacions que tindrà el projecte i les solucions per a la circulació rodada del projecte de vianalització de l'Avinguda Cerdanyola.n Actualment, l'avinguda té un únic sentit de circulació amb tres carrers perpendiculars que els creuen en sentit a la Rambla del Celler.
Per tal de minimitzar les afectacions al trànsit rodat, el projecte es realitzarà en dues fases. La primera fase es realitzarà el tram del Carrer Montserrat fins a Passeig Torreblanca, deixant les cruïlles accessibles per a la circulació rodada i s'executaran al final d'aquesta.
En la segona fase s'executarà el tram del Passeig de la Torreblanca fins a la plaça de la Pelleteria. Deixant només accés rodat a vehicles autoritzats a la llista blanca per tal d'accedir als trams dels carrers de Montserrat i Passeig de Torreblanca que queden entre l'avinguda i el Carrer Vallès.
Finalment, la circulació rodada a l'avinguda quedarà restringida al primer tram, de la plaça de la Pelleria al Carrer Borrell, amb prioritat invertida. Això es deu al fet que hi trobem un concessionari; i a més a més, aquest tram dóna accés a una part important del barri que hauria de realitzar itineraris més llargs per arribar a la destinació final o bé s'hauria d'incorporar a la llista blanca de vehicles autoritzats. A les interseccions de l'Avinguda Cerdanyola, per a donar accés als trams del Carrer Montserrat i Passeig de la Torreblanca entre l'avinguda i el carrer Vallès, es donarà accés a la llista blanca als vehicles autoritzats per a poder accedir-hi.
Pel que fa al transport públic, el projecte afecta a tres linies d'autobus amb les seves parades corresponents; L1, L8 i L9. L'estudi de camp que es va realitzar va donar una demanada de 2-3 puges per línia. Per aquest motiu les línies es modifiquen de la següent manera:
LÍNIA L1:
LÍNIA L8:
LÍNIA L9: