Pla del Barri del Monestir - Sant Francesc
#estimatbarri Amb tu decidim el barri
Canvis a "Per on podré circular quan l'avinguda Cerdanyola sigui de vianants?"
Descripció (Català)
-
-
A continuació es presenten les diferents afectacions que tindrà la vianantització de l'Avinguda Cerdanyola per a la circulació rodada, i les solucions que es proposen a cada un de les fases. Actualment, l'avinguda té un únic sentit de circulació amb tres carrers perpendiculars que els creuen en sentit a la Rambla del Celler.
Per tal de minimitzar les afectacions al trànsit rodat, el projecte es durà a terme en dues fases. A la primera fase, es realitzarà el tram del Carrer Montserrat fins al Passeig de la Torreblanca, deixant les cruïlles accessibles per a la circulació rodada i s'executaran al final d'aquesta.
En la segona fase, s'executarà el tram del Passeig de la Torreblanca fins a la plaça de la Pelleteria. Deixant només accés rodat a vehicles autoritzats a la llista blanca per tal d'accedir als trams dels carrers de Montserrat i Passeig de Torreblanca que queden entre l'avinguda i el Carrer Vallès.
Finalment, la circulació rodada a l'avinguda quedarà restringida al primer tram, de la plaça de la Pelleria al Carrer Borrell, amb prioritat invertida. Això es deu al fet que hi trobem un concessionari; i a més a més, aquest tram dóna accés a una part important del barri que hauria de realitzar itineraris més llargs per arribar a la destinació final o bé s'hauria d'incorporar a la llista blanca de vehicles autoritzats. A les interseccions de l'Avinguda Cerdanyola, per a donar accés als trams del Carrer Montserrat i Passeig de la Torreblanca entre l'avinguda i el Carrer Vallès, es donarà accés a la llista blanca als vehicles autoritzats per a poder accedir-hi.
Pel que fa al transport públic, el projecte afecta a tres linies d'autobus urbà amb les seves parades corresponents; L1, L8 i L9. L'estudi de camp que es va realitzar va donar una demanada de 2-3 puges per línia. Per aquest motiu les línies es modifiquen de la següent manera:
LÍNIA L1:
LÍNIA L8:
LÍNIA L9:
-
+
A continuació, es presenten les diferents afectacions que tindrà la vianantització de l'Avinguda Cerdanyola per a la circulació rodada i les solucions que es proposen a cada un de les fases. Actualment, l'avinguda té un únic sentit de circulació amb dos carrers perpendiculars, el Carrer Montserrat i el Passeig de la Torreblanaca, que el creuen en direcció a la Rambla del Celler.
Per tal de minimitzar les afectacions al trànsit rodat, el projecte es durà a terme en dues fases. A la primera fase, es realitzarà el tram del Carrer Montserrat fins al Passeig de la Torreblanca, deixant les cruïlles accessibles per a la circulació rodada, on aquestes s'executaran al final de la fase.
En la segona fase, s'executarà el tram del Passeig de la Torreblanca fins a la Plaça de la Pelleria. Es permetrà l'accés rodat a vehicles autoritzats a la llista blanca per tal d'accedir als trams dels carrers de Montserrat i Passeig de Torreblanca que queden entre l'avinguda i el Carrer Vallès.
Finalment, la circulació rodada a l'avinguda quedarà restringida al primer tram, de la plaça de la Pelleria al Carrer Borrell, amb prioritat invertida. Això es deu al fet que hi trobem un concessionari; i a més a més, aquest tram dóna accés a una part important del barri que hauria de realitzar itineraris més llargs per arribar a la destinació final o bé s'hauria d'incorporar a la llista blanca de vehicles autoritzats. A les interseccions de l'Avinguda Cerdanyola, per a donar accés als trams del Carrer Montserrat i Passeig de la Torreblanca entre l'avinguda i el Carrer Vallès, es donarà accés a la llista blanca als vehicles autoritzats per a poder accedir-hi.
Pel que fa al transport públic, el projecte afecta a tres linies d'autobus urbà amb les seves parades corresponents; L1, L8 i L9. L'estudi de camp que es va realitzar va donar una demanada de 2-3 puges per línia. Per aquest motiu les línies es modifiquen de la següent manera:
LÍNIA L1:
LÍNIA L8:
LÍNIA L9: