Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Apunta't al butlletí digital per rebre tota la informació del teu barri - Subscriu-te!
S'està avaluant aquesta proposta

L'estratègia d'estrataments puntuals per als vehicles ha de permetre mantenir el doble sentit de circulació en l'eix principal i a l'hora garantir un espai per als vianants. Aquesta estratègia pretén ser una solució a curt termini, tenin en compte que cal anar guanyant ample de via amb l'aplicació del PGM.

Tram Emeterio Escudero-Pont del Diari

Avatar: Ros Ros En avaluació
Hem llegit el Plà de Mobilitat de la Floresta que el tram d' Emeterio Escudero -Pont del Diari, es farà en alguns tram: regulació del doble sentit amb estretaments puntuals. Proposem que es revisi aquest criteri en els dos trams de < 5,5 m d' amplada de la via, ja que es tracta d' un carrer amb molt de trànsit, via princiapl de mobilitat del barri, on es registren el major nombre d' accidents, pas d' autobusos, gran volum de trànsit, etc. Segons el vostre estudi per aconseguir una tram continu de vorera de 1,5 m, caldrà reduir la calçada a menys de 3,5 m. Això pot produir problemes de trànsit i d' accès a les vivendes del trams afectats. Demanen es proposin actuacions d'obra per aconseguir un tram de calçada mínin que permeti el pas dels vehicles en dos sentits, en tot el tram de carrer entre Pont del Diari i Passatge Bonfill ( caldria actuar en els límits d' algunes finques actualment amb els murs en mal estat i arbrat perillós inclinat ) . El carrer Emeterio Escudero és una de les vies principals de la Floresta i pel volum de trànsit i de persones que l' utilitzen cal pensar en una obra de millora global i no a pedassos. El PGM del 2009 proposa un ample de 10 m i ens trobem en trams on no arriba ni als 5,5 m d' amplada
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir