Taula Ciutadana per a l’Emergència Climàtica de Sant Cugat
Seguim treballant per a l'Emergència Climàtica
Grup de treball "Canvi en el model de mobilitat"
Canvi en el model de mobilitat: encapçalat per l’aposta per la mobilitat activa i sostenible, la reforma el Pla de Mobilitat, l’impuls de plans de desplaçament d’empresa, i l’entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions, que restringeixi l’ús dels vehicles més contaminants a la ciutat.
Abans de participar en la sessió, us demanem que mireu aquesta presentació de les principals actuacions en l'àmbit de la mobilitat que s'estan fent des de l'Ajuntament de Sant Cugat:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb marc quintana
No entenc per què no hi ha línies de bus conjuntes Valldoreix/Sant Cugat. Perdoneu la ignorància.
Hola Marc, bona pregunta. Es podrien combinar les xarxes de VDX i de Sant Cugat, i en algun cas tindria sentit, per exemple per a millorar les connexions amb Mirasol. No obstant, la xarxa de VDX és ja molt eficient (veure la transparència num 9 de la presentació de sota). Hem considerat que el risc de modificar-la és major que els possibles beneficis. Per altra banda, volíem posar el focus on creiem que hi ha el problema, que és la xarxa de l'Ajuntament, i mantenir el projecte el més simple possible.
Salutacions, Martí.
https://www.dropbox.com/s/n08ovojl020m3x0/Presentaci%C3%B3%20desembre18.pdf?dl=0
la xarxa de VDX és eficient per moure's per valldoreix pero no per connectar valldoreix-sant cugat, contemplar que fas la gimcama bus-tren bus per arribar a per ex. el cine, no és potenciar el transport públic, ja que trigues 1h o més i la gent agafa el cotxe. O el bus de Valldoreix arriba a Sant Cugat, o el bus de Sant Cugat ha d'arribar a punts de Valldoreix i no només a l'estació.
Carregant els comentaris ...