Taula Ciutadana per a l’Emergència Climàtica de Sant Cugat
Seguim treballant per a l'Emergència Climàtica
Grup de treball "Canvi en el model de mobilitat"
Canvi en el model de mobilitat: encapçalat per l’aposta per la mobilitat activa i sostenible, la reforma el Pla de Mobilitat, l’impuls de plans de desplaçament d’empresa, i l’entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions, que restringeixi l’ús dels vehicles més contaminants a la ciutat.
Abans de participar en la sessió, us demanem que mireu aquesta presentació de les principals actuacions en l'àmbit de la mobilitat que s'estan fent des de l'Ajuntament de Sant Cugat:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Quant a la resta de destinacions, per a anar de VDX a FGC Sant Cugat es faria, com ara, amb FGC. Respecte a Quatre Cantons, està a 6min (450m) de Rbla Celler (servida per la L9). Es una mica al límit del que voldríem (hauras vist a la presentació que l'objectiu és estar per sota de 400m), però crec que és acceptable.
Respecte als punts de Mirasol que menciones (zona AV. Montserrat Roig i nord de la via del tren o Rambla jardi), tenim el mateix dilema entre freqüència i cobertura: si treiem un bus d'un altre lloc per a passar prop de tothom llavors la freqüència serà pitjor, al voltant de 30min. Això seria favorable per a gent que no pot caminar, però per a la resta de veïns implicaria que el bus no està allà quan el necessites, i seguirien agafant el cotxe, com ara. Les dues opcions són correctes, amb els seus avantatges i inconvenients, depenent de quin sigui l'objectiu de la xarxa. Com a associació precisament pretenem aportar aquesta 'qualitat' al debat.
Carregant els comentaris ...