Taula Ciutadana per a l’Emergència Climàtica de Sant Cugat
Seguim treballant per a l'Emergència Climàtica
Grup de treball "Canvi en el model de mobilitat"
Canvi en el model de mobilitat: encapçalat per l’aposta per la mobilitat activa i sostenible, la reforma el Pla de Mobilitat, l’impuls de plans de desplaçament d’empresa, i l’entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions, que restringeixi l’ús dels vehicles més contaminants a la ciutat.
Abans de participar en la sessió, us demanem que mireu aquesta presentació de les principals actuacions en l'àmbit de la mobilitat que s'estan fent des de l'Ajuntament de Sant Cugat:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb mr
hola Laura! Gracies pel teu interès :-) L'objectiu de la xarxa és tenir la millor freqüència possible (15min) amb uns recursos raonables. La manera de fer-ho és concentrar els vehicles en menys línies i evitar duplicitats. Sovint això et porta a haver d'escollir entre servir moltes destinacions (distribuïnt els vehicles entre més línies) o tenir més freqüència. Respecte als teus dubtes, la connexió amb els busos de VDX seria sincronitzada a la plaça de l'estació de VDX. Això vol dir que als minuts 0, 15, 30, 45 de cada hora els busos es trobarien allà i només caldria baixar d'un vehicle per a pujar al del costat, que sortiria al cap de pocs minuts. Amb això els Valldoreixencs podrien anar com bé dius a l'escola El Pinar, Mercat Torreblanca i a la Pl de la Vila (Rbla Celler). També, al CAP Turó Can Mates, escola Arqutectura. I en una futura expansió, a Hospital General i Centre Comercial.
No entenc per què no hi ha línies de bus conjuntes Valldoreix/Sant Cugat. Perdoneu la ignorància.
Hola Marc, bona pregunta. Es podrien combinar les xarxes de VDX i de Sant Cugat, i en algun cas tindria sentit, per exemple per a millorar les connexions amb Mirasol. No obstant, la xarxa de VDX és ja molt eficient (veure la transparència num 9 de la presentació de sota). Hem considerat que el risc de modificar-la és major que els possibles beneficis. Per altra banda, volíem posar el focus on creiem que hi ha el problema, que és la xarxa de l'Ajuntament, i mantenir el projecte el més simple possible.
Salutacions, Martí.
https://www.dropbox.com/s/n08ovojl020m3x0/Presentaci%C3%B3%20desembre18.pdf?dl=0
la xarxa de VDX és eficient per moure's per valldoreix pero no per connectar valldoreix-sant cugat, contemplar que fas la gimcama bus-tren bus per arribar a per ex. el cine, no és potenciar el transport públic, ja que trigues 1h o més i la gent agafa el cotxe. O el bus de Valldoreix arriba a Sant Cugat, o el bus de Sant Cugat ha d'arribar a punts de Valldoreix i no només a l'estació.
Carregant els comentaris ...