Taula Ciutadana per a l’Emergència Climàtica de Sant Cugat
Seguim treballant per a l'Emergència Climàtica
Grup de treball "Canvi en el model de mobilitat"
Canvi en el model de mobilitat: encapçalat per l’aposta per la mobilitat activa i sostenible, la reforma el Pla de Mobilitat, l’impuls de plans de desplaçament d’empresa, i l’entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions, que restringeixi l’ús dels vehicles més contaminants a la ciutat.
Abans de participar en la sessió, us demanem que mireu aquesta presentació de les principals actuacions en l'àmbit de la mobilitat que s'estan fent des de l'Ajuntament de Sant Cugat:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Marina
-no tothom voldrà o podrà comprar bici normal o elèctrica o patinet o el que sigui, per tant, una espècie de bicing també ajudaria.
Pels que vulguin comprar algun tipus de subvenció.
-reducció d'algun tribut, com ha dit la Laura.
-fer molta educació a la població per fomentar un canvi d'hàbits i en això s'hauria de treballar amb les escoles perquè si incideixes molt amb els nens, aquests poden ajudar a fer un canvi d'hàbits a nivell familiar. Al final es un hàbit saludable, tant per nosaltres que fem esport com pel medi ambient.
Referent al que diu la Mercè, la majoria de persones que treballen al polígon Sant Joan i viuen a St Cugat van en cotxe...per exemple el meu home és dels pocs que va amb bici a la feina, va amb tratge i té dutxes... té molts companys de St Cugat i tots van en cotxe, tot i l'inconvenient que a l'hora de sortir la rotonda sempre està colapsada.... no crec que la solució sigui treure's el tratge ja que si no vols suar tens l'opció de patinet...
La mayoria de trabajadores en Sant Joan no se atreven cortar la autopista porque la rotondo es un peligro. Por eso prefieren ir en coche, aunque tendran atascos, que subir en bici y ariesgar un atropello.
Marina, tinc exactament el mateix cas, pel que a mi em comenta, crec que si que part de la solució també seria per treure el tratge, a mi el que em diu es que els tratges s'arrugen i per això la gent no va amb la bici i pq arriben suats...per tant per cert gruix d'aquest sector, no és comptible, a part de la falta d'aparcaments de bici a la feina, etc. Donada la situació s'ha de posar facilitats, i aquest transport s'ha de normalitzar també a les empreses com a mitjà per desplaçarte. Potser si que el patinet és una bona sol·lució, però també s'han de fer carrils patinet!
D'altra banda, totalment d'acord amb en Philipple, és un perill posar-te per certs llocs. Si es que, sense anar més lluny, per anar del centre a la guinardera no pots anar per un lloc segur en bici!! (i la guinardera és un centre esportiu!)
Carregant els comentaris ...