Taula Ciutadana per a l’Emergència Climàtica de Sant Cugat
Seguim treballant per a l'Emergència Climàtica
Grup de treball "Canvi en el model de mobilitat"
Canvi en el model de mobilitat: encapçalat per l’aposta per la mobilitat activa i sostenible, la reforma el Pla de Mobilitat, l’impuls de plans de desplaçament d’empresa, i l’entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions, que restringeixi l’ús dels vehicles més contaminants a la ciutat.
Abans de participar en la sessió, us demanem que mireu aquesta presentació de les principals actuacions en l'àmbit de la mobilitat que s'estan fent des de l'Ajuntament de Sant Cugat:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb laura lopez
A part, i per la gent que per motiu d'edat o salut no poden anar amb bici, cal potenciar les linies de bus entre barris i al centre de Sant Cugat així com estacions de FGC.
Actualment per posar un exemple que conec, però segur n'hi ha altres, no hi ha un bus de Valldoreix a Sant Cugat. Si vols anar de Valldoreix a Sant Cugat has d'agafar un bus de barri fins l'estació de Valldoreix, i allà agafar el tren, i aleshores per ex. un altre bus per anar al cinemes o l'auditori. O a l'estació de Valladoreix, camines fins l'estació de bus de davant del CAP valldoreix i agafes un altre bus a l'estació de Sant Cugat. I allà novament un altre bus. Els de la Floresta igual.
A més els horaris dels busos no estan coordinats.
Es a dir 3 busos o 2 busos i un tren, i 1h de temps per un recorregut que en cotxe son 20'... queda clar que fa la gent,oi? ja o diguem la gent gran...
en fi, que a part del tema mobilitat elèctrica cal repensar i intensificar el servei de bus.
i perquè no es fan serveis de transport- taxi interurbà en bicis de càrrega? El tema dels autobusos a st. cugat és una exageració, son enormes per lo buits que van i fan molt molt molt de soroll.
Carregant els comentaris ...