Tornem a caminar per La Floresta
#mobilitatfloresta Procés participatiu de mobilitat i 2a fase del Pla de Millora
Reducció velocitat si, direccions úniques a la xarxa principal, no.
Estic d'acord en millorar la seguretat dels vianants a La Floresta. Es pot fer soterrant els pals de les voreres, reduint la velocitat dels vehicles, amb badens, coixins, senyalització de prioritat de pas o plataforma única en zones més estretes. Però els carrers de la xarxa principal han de mantenir-se en doble direcció. La Floresta es un territori gran i fer direcció única carrers com proposa el pla, obligaria a donar moltes voltes absurdes pel barri. Generarà també més velocitat dels vehicles, més contaminació, més perillositat pels vianants i que carrers que eren tranquils, rebin més trànsit. Concretament al fer Verdaguer/Quadra/Palmera sentit sud, afectarà molt el dia a dia dels que viuen al sector Casino: hauran de sortir del barri donant una gran volta, per tornar a entrar si volen anar cap a l'Arrabassada, per exemple. A La Floresta portem dècades acostumats a minorar la velocitat o deixar el pas quan ve un cotxe en contra. Per les característiques del nostre barri, el vehicle es gairebé imprescindible per anar a la compra o per la gent que te problemes de mobilitat. Per això demano que no es toqui el que ja funciona be.
L'eix Verdaguer/Quadra de Canals/Palmera es tan estret que no permet encabir-hi el doble sentit de circulació si es vol garantir un espai de qualitat per als vianants. Es planteja el sentit de sortida, que té més ús, i l'alternativa d'entrada per als vehicles seria per l'Av. de Can Busquets i Av. Tarruell. Si es vol mantenir en doble sentit, l'alternativa seria un vial amb plataforma única de prioritat per a vianants.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: